Fris en fruitig met Organique

Als er iets is waar ik van houd, dan zijn het wel doucheproducten. Klinkt heel saai, maar oh man als ik in de iniemini douchecabine van mijn studentenhuis sta met een heerlijk doucheproduct en ik doe mijn ogen dicht. Dan waan ik mezelf heel even in een luxe spa.. Ik zeg heel even, want ik droog mezelf hierna af met een handdoek van de Action.


Een tijdje terug kreeg ik een aantal producten van Organique toegestuurd. De producten van Organique worden allemaal uitsluitend gemaakt van natuurlijke ingrediënten en zijn ook nog eens vegan!



Ik probeerde als eerste het ‘algae mask with pumpkin & glucose’ (€11,95). Dit is een poedermasker waarbij je 50ml water moest toevoegen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar.. ik had zo mijn twijfels, en dan met name om de geur. Lekker is anders zullen we maar zeggen. Maar goed, de geur negerend smeerde ik het jelly achtige masker op mijn gezicht en liet dit zo’n 20 minuten opdrogen. Hierna was het een soort siliconen-achtige substantie geworden en kon ik het er in één keer pijnloos en makkelijk vanaf halen. Mijn huid heeft nog nooit zo zacht gevoeld na een masker! Mijn huid voelde niet alleen oppervlakkig zacht, maar ook echt heerlijk gevoed.




Dit smaakte naar meer! (niet letterlijk natuurlijk, ha-ha lachen Loes). Als volgende probeerde ik de ‘Pianka do mycia ciala’ ..wat eigenlijk gewoon neerkomt op de meest oranje douchemousse ever met sinaasappelgeur (€9,95). Grof vertaald dan hè. Je neemt een klein beetje hiervan tussen je vingertoppen en wrijft deze over elkaar. Het resultaat: een heerlijk schuimende en geurende douchefoam.




Als laatste testte ik de ‘Shea butter salt peeling bamboo’ (€12,95). Ik ben mega fan van peelings omdat je binnen een paar minuten een heerlijk zachte huid hebt. Het fijne aan deze peeling vond ik dat er ook nog eens zeezout in zat, dit gebruik ik namelijk regelmatig tegen onzuiverheden. Weer stelden die rakkers van Organique niet teleur: babyzachte wangetjes en een frisse huid waren het resultaat.

Ik geloof dat het oordeel wel duidelijk is, maar mocht je echt uit een ei komen of een niveau begrijpend lezen van een pindarotsje hebben: ik ben fan! De producten zijn allemaal verkrijgbaar in de webshop van Organique of in hun Salon in Den Haag.

5 gedachtes over “Fris en fruitig met Organique

  1. Oh wat klinken deze producten heeerlijk zeg! Vooral dat masker ♥ Op de geur na dan, haha. De kleur vind ik wel lekker vrolijk en Herfstig, haha!

    Like

Geef een reactie

