WINACTIE | Flash tattoos [Gesloten]

Volgende week sta ik drie dagen lang op Ultra Festival in Kroatië samen met Anita. Voor dit festival bestelde ik een aantal flash tattoos en ik besloot er ook een paar te bestellen voor een winactie!



Ik droeg er vorige week ook al een paar tijdens Awakenings en ik vond het er echt onwijs gaaf uit zien! Meedoen aan de winactie is simpel:

– Volg mij op Bloglovin
– Laat een reactie achter waarin je zegt dat je mee doet.
– Voor extra win kans regram dan de foto die op mijn Instagram staat.

De komende tijd zullen er vrij weinig blogposts online komen in verband met mijn vakantie naar Kroatië. Fijne vakantie allemaal!

19 gedachtes over “WINACTIE | Flash tattoos [Gesloten]

  1. Jaaaa omg ik doe zeker meee! Ik zoek deze flash tottos al heel lang maar ken ze nergens vinden & ander zij ze suuuper duuur! Ze zouden super leuk zijn voor in Griekenkanddd!

    Like

  2. Hoi Loes!

    Wat super deze winactie.. ❤ Ik volg je via Bloglovin’ en ik heb het bericht geliked.

    Liefs,
    Tionne van Halder. (IG @beauty_splash)

    Like

  3. super leuke winactie , ik doe mee want ik wil ze echt winnen want ik ga binnenkort naar tommorowland en ik wil schitteren en opvallen , ik volg je al op bloglovin en ik heb je foto op insta gerepost , veel plezier ! xxx

    Like

Geef een reactie

