Worteltjes oranje? | Zelfbruiner Marc Inbane – Captain Tan

Als ik denk aan zelfbruiners, denk ik aan worteltjes oranje, strepen en Jersey Shore. Dit was echter voordat ik kennis maakte met de zelfbruiner van Marc Inbane.

Ik ontving laatst van de webshop Captain Tan een zelfbruiner. Ik hoorde al een hele poos allerlei positieve verhalen over de Marc Inbane natural tanning spray en ik was zelf nu ook wel eens heel erg benieuwd wat ik ervan zou vinden. Ookal vond ik het idee van zelfbruiners doodeng.



De verpakking van Marc Inbane is heel erg minimalistisch maar daardoor ziet het er wel chique uit. Ik kreeg naast de spray, ook een heerlijk zachte tanning glove van Marc inbane toegestuurd


Dit was mijn kleurtje voordat ik aan de slag ging. Oké, toegegeven, ik had op het moment niet bepaald witte benen maar goed.


En dit was erna! Ik had hier twee hele dunne lagen aangebracht en dit gaf een prachtig effect. Het lijkt echt alsof ik bruin ben van de zon!


Het engste stuk moest nog komen: mijn gezicht! Op de een of andere manier wordt mijn gezicht vrijwel nooit bruin en ik was heel erg benieuwd naar het resultaat.


Tadaa! Ik werd niet teleurgesteld! Prachtig gezond kleurtje zo!


Op mijn benen bracht ik de spray aan samen met de glove in ronddraaiende bewegingen, en op mijn gezicht sprayde ik van ongeveer 30cm afstand een nevel en vervolgens blendde ik de spray in met een kabuki kwast. De spray heeft gelukkig geen vieze geur maar ruikt gewoon lekker, en hij is prachtig op te bouwen voor een mooi en natuurlijk resultaat. Niet alleen ik ben fan: mijn moeder en stiefmoeder hebben allebei ook gelijk een fles besteld haha!

Mocht je zelf ook benieuwd zijn, Marc Inbane is te bestellen bij de webshop Captain Tan. Mijn bestelling was heel erg snel binnen en ik kon makkelijk een geschikte zelfbruiner uitkiezen met de ‘zelfbruiner keuzehulp’ die op de site aanwezig was. Ik hoef in ieder geval heel wat minder uurtjes te bakken deze zomer voor een mooi kleurtje!

10 gedachtes over “Worteltjes oranje? | Zelfbruiner Marc Inbane – Captain Tan

  1. Ohh ik heb gelijk een bestelling geplaatst, ben mijn witte benen zo zat en ze worden zo traag bruin.. Ik wil mijn jurkjes een keer aan 🙂 Kan niet wachten om hem uit te proberen 🙂

    Like

  2. Ik heb hier al veel positieve verhalen over gehoord! Misschien moet ik dit ook maar eens gaan aanschaffen 🙂 Je hebt er trouwens een duidelijke review van gemaakt. Erg fijn!

    Like

  3. Huh ik heb altijd gedacht dat die spray wel 70 euro kost! Hoe kom ik daar nu weer bij? Dat is wel een hele meevaller nu Hahaha. Ik vind het resultaat echt super mooi!

    Like

  4. je benen waren ook niet heel wit inderdaad maar op je gezicht zie je het verschil wel! mijn gezicht bruint echt heel bijna niet dus misschien dit is proberen ervoor.. 🙂

    Like

Geef een reactie

