I gots a GoPro!

Hells yeah! Al vanaf het moment dat ik de eerste beelden van een GoPro zag wilde ik er een, maar toch kocht ik er nooit een. Tot voor kort dan!

Mijn buddy Viktor appte me een aantal weken geleden of ik nog steeds een GoPro wilde (ook hij was bekend met mijn obsessie). Hij had namelijk een vriend die zijn gloednieuwe GoPro voor een zacht prijsje weg deed. Met mijn aankomende vakantie naar Kroatië samen met Anita in mijn achterhoofd had ik voordat ik het doorhad al ”ja” terug geappt.


En dit is ‘m dan! Het is de GoPro Hero. Het allergoedkoopste model. Maar goed, ik blabla wel heel leuk over GoPro hier, GoPro daar, maar misschien ben je helemaal niet bekend met dit o zo leuke speeltje! Een GoPro is een hele compacte en robuuste camera die onderwater kan en tegen een aardig stootje kan. Het toffe van een GoPro is dat het een wide-angle camera is. Dit houd in dat je een heel breed beeld hebt, denk maar aan die panorama foto’s die je ook wel kan maken, zo’n soort idee. Je kan ermee filmen en je kan er foto’s mee maken. Veel mensen hebben er ook zo’n soort selfie stick voor. Ik heb hem al aardig uitgetest de afgelopen tijd en ik ben er onwijs blij mee!



De eerste test vond plaats bij het festival Flying Dutch in Rotterdam. Bij thuiskomst verbaasde ik me over hoeveel er op één foto paste. De onderste foto is bijvoorbeeld genomen door iemand die gewoon direct naast me stond.


Stranddag wiehoo!




Ook naar het familie uitje in Blijdorp ging de GoPro mee!

Ookal heeft deze GoPro niet de meest geweldige specificaties, ik ben er echt onwijs blij mee! Over minder dan twee weken sta ik samen met Anita los te gaan tijdens Ultra festival in Split, Kroatië en ik kan nu al niet wachten om de beelden te zien!

11 gedachtes over “I gots a GoPro!

  1. Superleuk! Mijn vriend en ik kochten net de GoPro Hero 3+ black edition en zijn hem nu op vakantie aan het uittesten, echt superleuk voor onder water enzo! Maar de gewone Hero maakt precies ook al hele mooie foto’s!

    Like

  2. Gaaaf! Ik wil ook heel graag ooit een GoPro, zulke handige en toffe camera’s zijn dat! Ga je de beelden van Kroatie ook delen op je blog? Ik ben heeel benieuwd. Anita had al over het festival verteld en volgens mij gaan jullie echt een geweldige tijd hebben daar! 😀

    Like

Geef een reactie

