Nieuwe armcandy | Amisa Design

Ik draag al zeker een jaar lang elke dag dezelfde armbanden, maar ik heb eindelijk iets nieuws!

Ik vind het altijd moeilijk om mooie rosé gouden sieraden te vinden. Ik ben best wel lastig wanneer het op sieraden aankomt en het feit dat rosé goud niet zoveel voorkomt als zilver en goud maakt het er niet makkelijker op.

Maar ik heb dan eindelijk iets gevonden! Ik mocht bij Amisa Design een armbandje uitzoeken en laat ze nou ook rosé gouden sieraden hebben! Hoezee! Het armbandje voelt ook echt als een kadootje wanneer je het binnenkrijgt met die super schattige verpakking.


Ik ging voor een simpele rosé gouden bangle met daarin het woord ‘changes’ gegraveerd. Het leuke van Amisa Design is dat je zelf kan bepalen wat voor tekst of tekens je in de armband gegraveerd wil hebben. Ik ben zelf niet zo van de diepzinnige quotes en dergelijke, maar ik besloot te kiezen voor het woord ‘changes’ omdat verandering eigenlijk de enige constante is in het leven die je kan verwachten. Dit is zo’n beetje de enige uitspraak waar ik het mee eens ben zonder dat ik helemaal kriebelig wordt van het cliché. Dat effect hebben quotes namelijk nogal eens op me.


Naast de bangle kreeg ik nog een heel schattig en fleurig armbandje opgestuurd. Het ideale van de armband vind ik dat je hem ook een beetje kan verbuigen. Ik heb hele smalle polsen, maar ik kan hem een beetje verbuigen waardoor hij perfect past.


Ik ben echt onwijs blij met mijn nieuwe armbandje! Vooral omdat ik weet dat ie uniek is en handgemaakt, dat geeft een sieraad toch echt iets extra’s vind ik. Deze armband en nog veel meer andere mooie items zijn te bestellen in de webshop van Amisa Design.

7 gedachtes over “Nieuwe armcandy | Amisa Design

Geef een reactie

