Swan market Rotterdam

Vorig weekend besloten mijn vrienden en ik spontaan om een tripje te maken naar de Swan market in Rotterdam. Hoe dat beviel?



De Swan market is een lifestyle market waar je toffe kraampjes kan vinden met bijvoorbeeld handgemaakte sieraden, fashion, kunst, gave interieur items en waar het mij vooral om ging: food trucks!


Het was geweldig weer die dag en wij waren duidelijk niet de enigen met dit idee.





We maakten eerst en rondje om alle food trucks eens nader te inspecteren voordat we ‘the one’ uitkozen. Viktor haalde nog een kokosnoot die on the spot werd opengeslagen, hoe vet?!




Onze keuze viel uiteindelijk op de Zuid-Afrikaanse food truck ‘Bunny Chow’. (Hoe cute is die man trouwens, even serieus <3)



Geen van ons had dit ooit op. Het was een vierkant uitgehold broodje met daarin en tomatensaus met kruiden en gehaktballetjes en daarbij kreeg je een heerlijke salsa met crème fraîche. Jongens, dit was me toch een partij lekker!





Hierna liepen we nog een rondje over de markt waar ik mijn oog liet vallen op dit schattige suède tasje, dat ik uiteindelijk toch maar liet liggen.


Wij hebben ons in ieder geval heel erg gemaakt op de Swan market, absoluut een aanrader!

12 gedachtes over “Swan market Rotterdam

Geef een reactie

