Ik heb een roze ombre!

Iedereen roept wel eens dat ie wat anders wil met zijn haar. Ik was mijn haar laatst ook helemaal zat en ik besloot wat verandering aan te brengen! Benieuwd naar mijn roze ombre? Lees even verder!

Oké, ik heb misschien geen permanente roze ombre. Ik zal het even uitleggen. Ik was laatst met Anita naar een exclusieve lancering van Balmain hair couture. Bij deze lancering draaide het onder andere om de Ombre Catwalk Ponytail.

De lancering werd gehouden in de prachtige salon Mogeen van de talentvolle haarstylist Hester Wertnert-Rijn. Tijdens het event was er een model aanwezig waarop de nieuwe producten gedemonstreert werden. Hester vertelde tijdens de demonstratraties alles over de producten. Van het gevoel tot de werking, tot hoe deze het beste gebruikt konden worden.

Allereerst demonstreerde ze de ombre catwalk ponytail. De ponytail bestond al in negen verschillende tinten normale kleuren maar nu zijn er dus ook 4 ombre kleuren uitgebracht. De kleuren zijn: roze en lila voor blond haar, roze voor bruin haar en blauw voor zwart haar.

Hester legde stap voor stap uit hoe de ponytail aangebracht wordt. Allereerst maak je een staart en vervolgens duw je de catwalk ponytail hier stevig in met de handige pinnetjes die eraan zitten. Vervolgens kun je met klittenband de staart nog eens extra goed vastzetten.

De lange pluk, die je hier links om de foto ziet, wikkel je om de aanhechting heen zodat de ponytail mooi één geheel lijkt met je haar en je de aanhechting niet ziet.

Je kan ervoor kiezen om de catwalk ponytail mooi stijl te houden, of je kan het haar een beetje touperen en krullen. Het is geen echt haar, maar Memoryhaar. Dit haar is ontwikkeld door Balmain Hair Couture, het voelt heel zacht en mengt gemakkelijk met je eigen haar. Het kan verhit worden tot 160 graden en houd de styling goed vast. Daarnaast is de extension aardig lang: 55cm.

Alles leuk en aardig, die demonstratie op een model. Maar het bij jezelf zien is past écht tof! Na de demonstratie mocht iedereen de ponytail laten aanbrengen door Hester, een hele eer zo’n topstyliste die aan je haar zit!

Hoe gaaf is dit?! We hebben een aantal uur door Amsterdam gelopen met roze haar en we kregen heel wat vreemde blikken onze kant op haha!

Maar goed, haarkneus die ik ben wilde ik dit thuis natuurlijk nog wel even zelf proberen. Leuk dat zo’n topstyliste het binnen een mum van tijd gefixt heeft maar ik wilde kijken of dat thuis net zo makkelijk ging.

En jawel hoor! Ik kreeg het gewoon voor elkaar! Oké, wel een beetje met de hulp van een vriendin maar goed. Het was alsnog zo gepiept!

Omdat ik zelf nogal lang en donker haar heb komt het soms helaas nog wel door de extension heen, maar hoe mooi is het zo in een vissengraat vlecht?!

De Ombre Catwalk Ponytail extensions zijn vanaf nu verkrijgbaar en kosten €69,95. Ben je nieuwschierig? Misschien leuk om even te gaan kijken bij de nieuwe Balmain Hair Couture Flagship store in Den Haag. Kun je gelijk even je haar laten doen!

11 gedachtes over “Ik heb een roze ombre!

  1. Wauw, wat een gave kleurtjes! Vind het alleen vrij onhandig dat ze maar 160 graden kunnen handelen. Een gewone CHI tang is bv. al 200 (en sommige worden zelfs 230). Verder vind ik het jammer dat ze alleen blond hebben met een hele warme ondertoon. xo

    Like

  2. Het is wel echt vet, ookal niet permanent – kleurtjes voor de zomer en of langer. Gewaagd maar alvast een hele nieuwe ervaring. Goh dan zit er toch nog heel wat prep work achter de schermen als ze de extensions allemaal nog moeten behandelen.

    Like

  3. Ahhh dit is ZO gaaf! Vooral in de vlecht vind ik het super staan.
    Zelf heb ik een keer mijn haar paars gehad, wel mijn haar zelf, en heb nu nog steeds een andere haarkleur daar. Dit is veel beter

    Like

  4. Oh wauw. Ik ben echt verliefd op deze look. Ik heb zelf rood haar dus daar is een ombre niet echt een optie voor. Blond haar staat me niet, en bruin gaat me snel vervelen. Maar zou het toch overwegen weer bruin te verven alleen zodat ik deze coole extentions kan kopen!

    Like

Geef een reactie

