Handige Harry | Polette

Jawel daar ben ik weer, met álweer een nieuwe zonnebril. Don’t judge, oké? Ik geloof dat ik gewoon de zomer probeer af te dwingen door allerlei zonnebrillen in huis te halen.

Mijn nieuwste aanwinst is Harry! Don’t worry, ik ben niet zo’n gekkie die levenloze objecten zomaar een naam geeft. Het is gewoon de naam van het montuur. Ik bestelde Harry bij Polette. Polette is een webshop met allerlei kekke (zonne-)brillen voor een prikkie.

Meestal ben ik een beetje bang om zonnebrillen online te bestellen, maar Polette heeft heel precies de afmetingen van iedere bril omschreven. Ideaal voor klein hoofdigen zoals mijzelf! Daarnaast is de keuze reuze met ruim 900 brillen in het assortiment, that’s how we like it! Harry is overigens stiekem helemaal geen zonnebril maar een normale bril, maar bij Polette kun je dus de glazen getint maken. I call brilliance on this one folks.


Wat Harry zo handig maakt trouwens, is dat hij gemaakt is van TR90. Dit is een nieuwe soort super flexibel kunststof. Ideaal voor kneuzen zoals mijzelf die hun zonnebril geregeld in hun tas gooien vol met zware boeken. Verbogen pootjes zijn verleden tijd met Harry!

Harry en ik zijn heel erg gelukkig samen en ik weet zeker dat we nog mooie en zonnige tijden gaan beleven.

24 gedachtes over “Handige Harry | Polette

  1. Wauw wat een leukie! Hij staat je ook echt heel goed! Ik vind het zelf ook eng om zonnebrillen via internet te bestellen, maar dat komt omdat ik gewoon echt totaal geen brillenhoofd heb. Veel geluk samen in ieder geval 😉

    Like

Geef een reactie

