Wij hebben een bril van ikhebeenbril.nl

Of eigenlijk moet ik zeggen: brillen. We zijn gezwicht. Maar in my defense, het was allemaal de schuld van mijn vriendin Ashwieta die mij appte met een foto van een zonnebril.

Het was liefde op het eerste gezicht. Het was unaniem: we moesten een bestelling plaatsen. Wij waren alleen nog niet bekend met het gevaar van de website. Zodra ik de eerste bril in mijn elektronische winkelmandje klikte, kwam de melding: ”Je volgende bril is maar €11!”. Toen ik vervolgens de gekozen bril van Ashwieta in mijn mandje klikte kwam de volgende melding: ”Je volgende bril is €9 (en gratis verzending!)”. Tja, dan maar allebei een tweede bril erbij, hééél vervelend.

We kregen de brillen binnen in deze toffe doos, deze paste gewoon door de brievenbus dus geen gedoe met wachten op de postbode of angst dat je je pakketje misloopt. De brillen zaten ieder apart verpakt in een mooi suède-achtig hoesje met een drawstring.


We gingen allebei voor het model Yesterday Revo. Ashwieta koos voor de blauwe glazen en ik koos voor de gele glazen. Het is een heel erg tof rond model en ik zie ons al flink losgaan met deze glanzende rakkers op een aantal festivals in de aankomende tijd!


Dit was Ashwieta’s tweede keuze: de Giotta (Zwart). Alweer een rond model! De glazen hiervan zijn wel ietwat doorzichtig, maar vaak spiegelen ze zo dat je alsnog niet je ogen kan zien.


Mijn tweede bril was snel gekozen, ik ging voor de Clubmaster Revo. Ik wilde al heel lang een clubmaster model. In eerste instantie wilde ik voor het basic zwarte montuur gaan, maar ik ben blij dat ik voor de gekleurde spiegelende glazen heb gekozen!


Wij zijn super happy met onze zonnebrillen! Ik zou absoluut eens een kijkje nemen op ikhebeenbril.nl als ik jou was, je krijgt er absoluut geen spijt van! Of juist wel natuurlijk..

16 gedachtes over “Wij hebben een bril van ikhebeenbril.nl

  1. super leuke foto’s! ziet er tof uit, heb toch nog een nieuwe zonnebril nodig voor de zomer! haha, snel even kijken op de site

    Like

Geef een reactie

