Review | Balmain Hair Couture cosmetic bag

Vorige week was ik samen met Anita op pad in den haag om de nieuwe Flagship store van Balmain te bewonderen in de Bijenkorf. Ons haar werd daar prachtig gestyled met producten van Balmain die voor mij toen nog onbekend waren.

Toen wij weggingen kregen we nog de Balmain cosmetic bag mee. Een super schattig en handig tasje met daarin drie mini’s.


Te cute toch? Hij heeft een handige magnetische sluiting, ik vind het een perfect make-up tasje voor in je tas!


De Session strong spray is een heerlijke haarlak die ervoor zorgt dat je coupe strak op zijn plaats blijft. Normaal gebruik ik altijd de Wella Flex haarlak maar ik merkte dat toen ik deze haarlak gebruikt had nadat ik mijn haar had gekruld, het een stuk beter bleef zitten. Daarnaast is het ook een ideaal formaat om mee te nemen zodat je je coupe gedurende de dag kan fixeren.

Ik vrees nu al voor mijn portomonnee. Ik ben lichtelijk verliefd geworden op het Argan moisturising serum. De geur is verrukkelijk fris en daarnaast gaan mijn lokken er prachtig van glanzen en voelen ze heerlijk zacht.

And last but certainly not least; de Salt spray! Ik begreep de hype rondom salt sprays nooit zo, maar nu wel! Je kan hiermee gemakkelijk een messy look creëren. Vooral wanneer ik mijn haar gekruld heb is het een geweldig product!
En dit is de inhoud. Ik houd ontzettend van de strakke en minimalistische verpakking van Balmain. Ben je benieuwd geworden naar het effect van de producten?

Tadaaa! Links heb ik alleen het serum gebruikt, zie je die mooie glans en hoe soepel het valt? Rechts heb ik ook de salt spray gebruikt. Vavavoom! Big messy hair, just the way I like it.

Mocht het nog niet overduidelijk zijn; ik ben fan! Ben jij zelf ook benieuwd naar de producten van Balmain? Je kunt ze onder andere vinden bij de Bijenkorf in de winkel én in de webshop. Ik raad je zeker deze mini set aan, ideaal om zo kennis te maken! De verkoopprijs van dit schattige setje is €27,95.

11 gedachtes over “Review | Balmain Hair Couture cosmetic bag

  1. Oooh die salt spray wil ik ook! Al denk ik dat mijn haar al big en messy genoeg van zichzelf is… 😁 Kan misschien beter voor het serum gaan…

    Like

Geef een reactie

