TIP | Gratis Vogue tee

Je zal mij zelden aantreffen in een T-shirt, ik vind ze simpelweg meestal te saai. Maar er is één t-shirt waar ik elk jaar weer naar uitkijk: het Vogue t-shirt!

Ja ladies, het is weer zo ver! Bij het tijdschrift Vogue krijg je het T-shirt weer gratis. Dit jaar is het een normaal t-shirt model in zwart met witte letters. Veel beter als het model van vorig jaar: bij dat model was de onderkant raar afgerond waardoor je hem niet goed in je broek kon tucken. Ook is het shirt van biologische katoen, kijk ze eens lekker maatschappelijk verantwoord doen daar bij Vogue.



Tof shirtje toch! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de Vogue zelf niet prettig vind lezen. De foto’s en advertenties zijn vaak prachtig, maar verder vind ik de inhoud van het blad zelf meestal maar een hoop blabla. Toch vind ik het Vogue shirt érg leuk. Dus ren snel naar de winkel, want met een prijs van maar €6,99 gaan ze elk jaar weer erg hard.

12 gedachtes over “TIP | Gratis Vogue tee

  1. Ah, leuk shirt! Alleen heeft een vriendin van me hem al en we hebben al veel teveel matchende items.. Zou niet de eerste keer zijn dat we hetzelfde shirt aanhebben naar school. :’)

    Like

Geef een reactie

