Fotoalbums voor dummies

Ik kan echt genieten van een mooi fotoalbum. Ik heb sowieso een liefde voor foto’s, maar een album waarin alleen een selectie van de leukste en mooiste foto’s verzameld zijn heeft toch wel echt iets bijzonders. Er is alleen één probleem. Ik ben er dus echt veel te lui voor; het uitzoeken, passen en meten, opplakken of insteken, decoreren blablabla. Nee, niets voor mij. Maar toen ik laatst terug kwam van mijn studiereis naar Istanbul begon het toch wel te kriebelen. Ik werd zo blij elke keer als ik naar de foto’s keek, daar moest iets mee gebeuren! Webprint bood voor mij de uitkomst met het Magini fotoalbum . Klinkt een stuk magischer dan het is hoor, het is vooral super praktisch voor luilakken zoals mij. Ik heb twee albums samengesteld: eentje met mijn foto’s van Istanbul, en eentje met wat random favoriete foto’s. Je hebt dus steeds twee pagina’s met op elke pagina één foto. Je kan door simpelweg te slepen de foto’s in het album ordenen en daardoor ben je in een aantal klikken klaar! En dan nog het leukste van alles; deze albums zijn super budget proof! Het grote album is 13x18cm heeft 16 x 2 pagina’s en was €12,95. Het kleine album is 10x15cm met 19 x 2 pagina’s en was slechts €6,75! Het ideale van deze albums vind ik ook dat ik ze gemakkelijk mee kon nemen in mijn tas: ze zijn compact en licht waardoor ik gemakkelijk iedereen in mijn omgeving kon lastigvallen met mijn vakantiefoto’s.

10 gedachtes over “Fotoalbums voor dummies

  1. Jij bent ook gewoon een top fotograaf en mega creatief. Dat terzijde: ik vind ze echt super budget! Leuk om eindelijk eens een fotoboek te maken van mijn reis naar New York. Dankjewel voor de tip!

    Like

Geef een reactie

