Opening Balmain flagship store in Den Haag

Als er iets is waar ik een instant confidence boost van krijg dan is het wel groot, prachtig, volumineus en golvend haar.  Vorige week ging ik samen met Anita naar de opening van de Balmain flagshipstore in de Bijenkorf van Den Haag. We zagen, we bewonderden, onze haartjes werden gestyled en als ware diva’s met prachtige volumineus en heerlijk geurend haar verlieten we het pand.

Dit was mijn allereerste kennismaking met het merk Balmain, en het smaakte gelijk naar meer. Balmain heeft een prachtige ruimte gecreëerd in de Bijenkorf van Den Haag. Hier zijn al hun producten aanwezig zoals de haarstyling producten, prachtige extensions en hun haartstyling tools, en het leukste van alles: je kan gewoon even langslopen om door een stylist van Balmain je haar te laten doen.



Er hangt echt een fijne sfeer tussen al deze prachtige producten, het voelt heel luxe wanneer een stylist van Balmain je haar doet. Je kan zelf aangeven hoe je het graag wil, of dat nou krullend, stijl of heel volumineus is: het kan allemaal!



Vavavooom! Groot, golvend en volumineus haar it is! Allereerst gebruikte de stylist de Dry Shampoo in mijn haar om de aanzet goed stroef te maken voor veel volume. Vervolgens werd mijn haar gekruld met een stijltang; iets wat ik dus écht niet kan. Hierna kwam de Session Spray Strong in beeld om alles te fixeren en erna kreeg ik het beste product van allemaal in mijn haartjes gesprayd: de Salt Spray. Ik snapte de hype rondom salt sprays nooit zo maar man, ik ben helemaal om! Wat een heerlijk product! Instant volume en messy look. Een beetje de uiteinden van je haar touperen met je vingers en tadaa!


Kortom; ik ben fan! Ik kreeg nog wat goodies mee zodat ik thuis nog verder kan genieten van deze heerlijke producten van Balmain. Deze producten zal ik uiteraard ook reviewen want ik ben ontzettend enthousiast! Dus, wanneer plan jij een tripje naar Den Haag?

18 gedachtes over “Opening Balmain flagship store in Den Haag

  1. Wauw! Ik kan ook wel wat volume gebruiken in mijn haar. Als je daar langsgaat, wat kost het dan om je haar te laten doen? Den Haag is zeker niet om de hoek, maar het lijkt me superleuk!

    Like

  2. Jouw haar is prachtig! Was mijn haar ook maar eens zo hihi. Balmain klinkt top! Ik ken het alleen van de extensions enzo 🙂

    Like

  3. Wow, ik ben het zo met je eens, als iets je een boost geeft is het een gorgeous make-up look of gewoon big ass hair! It’s so damn gorgeous, prachtig hoe je haar er vervolgens uitziet, wauw. Gurl, ik ben benieuwd naar je goodies!

    Like

Geef een reactie

