Outfit of the day | Bohemian chic

Ik roep altijd dat ik iets nieuws en anders wil en dat ik uit m’n comfortzone wil stappen, maar wanneer het erop aankomt dan bedenk ik me altijd weer.

Laatst won ik wat shoptgoed van Nelly.com bij Belle Vie Fashion en toen was ik weer in zo’n bui, maar dit keer bedacht ik me niet en rekende ik gewoon af. Ik kocht onder andere dit ontzettend toffe jurkje. Als je mij kent dan weet je dat je me amper in een jurkje zal zien, zeker geen zwierig jurkje. Maar deze had zoiets stoers, dat ie alsnog heel erg Loes was. Kwijlen jullie even mee bij deze geweldige foto’s die Anita van mij maakte?





Jurkje, Nelly.com – Kettingen, H&M en Primark – Boots, H&M – Zonnebril, Primark – Hoed, H&M

22 gedachtes over “Outfit of the day | Bohemian chic

Geef een reactie

