Viktor

Oké, ik geef het toe. Ik heb een lichtelijke obsessie met portret fotografie. Het begon allemaal toen ik een jaar of 12 was en ik met de camera van mijn vader foto’s maakte van een vriendinnetje. Ze plaatste een van deze foto’s op Hyves (jawel), en kreeg super veel complimentjes hierop. Zij blij, ik blij.

In de loop der jaren heb ik heel wat vrienden en vriendinnen lastig gevallen met de vraag of zij voor mijn lens wilden en deze keer was dan eindelijk mijn beste vriend Viktor aan de beurt. En hoe! Christus wat was het koud. Mind you; deze foto’s zijn gemaakt in begin februari, oftewel; het was toen moeilijk koud. En deze chap stond doodleuk in z’n blouseje op het strand alsof het niets was, met outfit changing sessies en al!





Deze foto maakte ik met mijnanaloge camera

14 gedachtes over “Viktor

Geef een reactie

