Outfit of the day | Istanbul

De locatie van deze post moet wel een van de mooiste locaties zijn die tot nu toe op mijn blog verschenen is. Vorige week ging ik op studiereis naar Istanbul, en op het Sultanahmet plein maakte ik nog snel even wat foto’s voor een blogpost. De kwaliteit van de foto’s is wat minder dan normaal maar deze locatie maakt dat meer dan goed lijkt mij zo!


Ik kocht voor vertrek snel nog even een paar Nike Roshe omdat ik wist dat deze heerlijk liepen. Mijn vorige paar ging helaas maar anderhalve maand mee, dus hopelijk houden deze het wat langer vol. We liepen soms op één dag wel 15km!


Een van de studenten die mee was, en tevens op mijn kamer sliep, heeft een eigen onderneming genaamd Embracelet ik was spontaan verliefd op dit witte armbandje met roségouden veertje. Alle armbandjes worden handgemaakt en zijn onder andere te bestellen via hun Facebookpagina.



Prachtig toch?

19 gedachtes over “Outfit of the day | Istanbul

Geef een reactie

