Trots zijn

Laatst vertelde mijn vriendin en medeblogster Anita dat zij benaderd was door een webshop, en dat ze een foto op canvas mocht laten bedrukken. ”Wat tof! Ga je een foto van een outfit of the day laten bedrukken?” vroeg ik. ”Huh? En dan een foto van mezelf ophangen in mijn kamer?” reageerde Anita verbaasd.

Ja, waarom niet? Ik vind het zelf moeilijk toe te geven om trots op iets te zijn, maar waarom eigenlijk? Ik steek heel veel tijd moeite in mijn foto’s, maar wanneer iemand die ik ken naar ze kijkt wordt ik toch altijd een beetje ongemakkelijk; zouden ze het wel mooi vinden? Is het niet te overdreven? Kijk ik niet vreemd? Dus, bij deze. Ik ben trots op mijn foto’s en daarmee uit. Dus toen ík benaderd werd door de webshop Canvascompany.nl om een foto op hout te laten drukken bedacht ik me geen seconde; niks geen huisdier, foute studio familie foto of een ander cliché, welnee! Ik liet gewoon een foto van mezelf op hout drukken.


Hatseflats. Ik ben erg tevreden met mijn bestelling. Ik had nog nooit zoiets besteld en ik was erg benieuwd naar het resultaat. Ik had niet verwacht dat mijn foto zó mooi en gedetailleerd zou uitvallen. Het canvas is ook erg mooi afgewerkt en werd geleverd met een ophangsysteem waarmee ík zelfs nog uit de voeten kon, en dat wil wat zeggen!

17 gedachtes over “Trots zijn

  1. Heel erg leuk! Maar dit is nu wel een foto waar je jezelf niet zo duidelijk op ziet en die vooral ook om de mooie achtergrond enzo draait, dan is het helemaal niet vreemd vind ik! Het is echt supermooi!

    Like

  2. Super gaaf! En tuurlijk mag je daar trots op zijn! Zo’n foto op hout zie ik steeds vaker voorbij komen, super tof zeg. Lekker tijdloos ook. Ik denk dat ik eens ga kijken, lijkt me wel leuk als we gaan samenwonen 🙂

    Like

  3. Precies het dilemma dat ik had toen ik een foto op canvas mocht laten afdrukken! Het was even een keuze maar ik besloot toch een outfit-foto te gebruiken!

    Like

  4. Ik heb zelf ook foto’s waar ik zelf op sta. Een waar ik echt volledig op sta, van de voorkant en een waar mijn ogen opstaan. Ik heb die keuzes gemaakt omdat ik op dit moment erg blij met mezelf ben.

    Like

Geef een reactie

