Elien Jansen

Een aantal maanden geleden werd ik via instagram benaderd door Elien Jansen. Elien is een onwijs getalenteerde fotografie studente uit België. Ze had een foto van mij gezien in Rotterdam, en vertelde dat zij binnenkort ook naar Rotterdam zou gaan met school en of ik misschien interesse had in een meet up om te shooten.

Natuurlijk had ik daar interesse in! Vorige week kreeg ik ineens een berichtje van Elien dat ze in Rotterdam was, we spraken gelijk af voor de volgende dag. Haar opdracht van school draaide voornamelijk om mensen te verwerken in de architectuur, en dat is als je het mij vraagt goed gelukt. Ik ben ontzettend blij met de foto’s!






12 gedachtes over “Elien Jansen

Geef een reactie

