Ik ging naar de kapper

En dat was maar goed ook. Man, man, man.. ik snap mezelf soms echt niet. Oké, ik ben dus zo iemand die welgeteld 1 á 2 keer per jaar naar de kapper gaat. Ik weet dat ik veel vaker zou moeten gaan, maar op de een of andere manier stel ik het altijd uit.

Maar goed. Ik heb mezelf vorige week eindelijk weer eens zo ver gekregen om naar de kapper te gaan, en er is best een flink stuk af. Zo zag mijn haar er voorafgaand aan mijn knipbeurt eruit:



Al met al behoorlijk lang, behoorlijk dood en behoorlijk vormeloos. Ik heb er een aardig stuk af laten halen, en mijn lagen zijn er weer goed ingezet en ik heb het is een klein beetje gekrult. Ziehier!


 Ik kan er dus weer een (half)jaartje tegenaan! Old habits never change zullen we maar zeggen.

20 gedachtes over “Ik ging naar de kapper

Geef een reactie

