Loes Tindert

Ongeveer een jaar geleden was ik actief op tinder. Je weet wel, die dating app waar meer grapjassen dan serieus geïnteresseerde mensen op zitten. En ik moet toegeven, dat ik zelf ook niet altijd 100% serieus bezig was. Kijk je mee?

In de wondere wereld van tinder, is het belangrijk dat je een creatieve intro hebt. Ik bedoel, wie heeft er nou zin in een ”hee hoe is het?” ”goed, mj?” ”mooi, met mij ook.” gesprek. Maar nou waren de intro’s bij mij over het algemeen niet zo origineel. Eerder een gigantische open deur die ingetrapt werd.




Maar oké, een niet bepaald originele introductie daar zou ik mezelf nog overheen kunnen zetten. Maar als er iets is waar ik me aan erger, dan is het wel slechte spelling en grammatica, en op dat gebied zweven er ook pareltjes rond op Tinder.


Sommige gesprekken zijn ronduit vreemd, en totaal niet te volgen.


Of overenthousiast.

Niet dat ik zelf nou altijd even serieus ben.



En soms komt Tinder ineens wel heel erg dichtbij.

En dat was een kleine verzameling van mijn Tindertafarelen. Heb jij wel eens getindert?

30 gedachtes over “Loes Tindert

  1. Dit is echt leuk om te lezen. Die Rogier had nog best een goede comeback twee keer! Vond vooral grappig dat bij die Laurens staat “waarom heb je nog geen gedag gezegd?”

    Like

  2. Ik lig echt zwaar in een deuk hier. ‘Jij kan zeker nooit je naam op een sleutelhanger vinden in een souvenirwinkel?’- FANTASTISCH. Ik vond ‘m wél leuk hoor, hehe. Super grappig om te zien dit, moet je erin houden! :’)

    Like

Geef een reactie

