Outfit of the day | Urban chique

Het mag dan op sommige dagen nog rond het vriespunt zijn, vergezeld door een ijzige wind, maar wanneer ik en Anita een outfit of the day gepland hebben doen we gewoon kei leuk alsof het zonnetje schijnt en het minimaal een graadje of 30 is.

Vorige week was het weer zo ver: we poseerden wederom vrolijk in het centrum van Rotterdam, zonder jas in een graadje of 7, terwijl we ondertussen door mensen aangestaard werden alsof we lichtelijk getikt waren. En honestly, I can’t blame them. Gelukkig had ik deze keer wel een prachtige poncho om me enigszins warm te houden.




Ik bestelde deze mooie poncho bij Sans Online. Een hele toffe webshop met zeer gevarieerde merken van Only tot DEPT. Zo bestelde ik daar ook nog een heerlijk warm vest (vooral dat laatste is zeer belangrijk zoals je misschien al vermoedde). Hier komt nog een apart artikel over online.


De poncho die ik bestelde kun je nu hier vinden in de sale, score! Tijdens het rondneuzen in de webshop, viel mijn oog ook op een aantal prachtige jeans en mooie shirts die absoluut niet zouden misstaan bij deze classy poncho. Op die manier kun je hem wat stoerder stylen. Drie hoeraatjes voor multifunctionele kleding!

Dit is een gesponsorde post

20 gedachtes over “Outfit of the day | Urban chique

Geef een reactie

