My week in pictures #3 | Een polonaise in de rij voor de kassa?

Afgelopen week is voorbij gevlogen! Ik was weer druk in de weer met school, maar ik had ook een druk programma eromheen. Kijk je mee?

MAANDAG


Mijn maandag begon goed met dit mooie uitzicht toen ik mijn gordijnen opende. Het zonnetje kwam al door, heerlijk!


Ik ontbeet met mijn lievelingsontbijt:havermout met banaan erdoorheen. Super gezond en zo klaar!


Ik had die dag alleen maar een korte bijeenkomst op school en erna doken ik en een paar klasgenoten Rotterdam in voor een drankje. De eerste terrasdag van 2015 zit er alweer op!


Vervolgens gingen ik en twee klasgenoten nog even naar de Burger King. Ik merk nu pas een patroon, in elke ‘my week in pictures’ zit wel een Burger King foto. Oeps.


Die avond hebben Anita en ik iets heel erg tofs gedaan: we hebben kaartjes gekocht voor het Ultra Europe Festival in Kroatië voor deze zomer. Ik heb er onwijs veel zin in! ❤

DINSDAG


Tijdens mijn allereerste ‘havermout met banaan’ pannekoekjes poging goot ik vrijwel het hele potje kaneel in het beslag doordat de dop er niet goed op zat.


Hijs fijn.


Welk dilemma van deze ‘dilemma op dinsdag’ zouden jullie kiezen? Ik zou geloof ik voor de polonaise gaan, haha!


In de metro las ik heerlijk de Linda die ik van mijn moeder gepikt had. Fijne afwisseling van m’n telefoon.


Ik schoot outfit foto’s met vriendinnetje Anita. Het resultaat komt morgen online!


We gingen erna nog snel even de River Island in, maar ik heb niet gekocht. Met moeite.


Mijn marketing hoorcollege was duidelijk erg boeiend en leerzaam. Katten zijn overigens het enige wat ik een beetje redelijk kan tekenen. Ik teken ze dan ook overal op, en ze krijgen altijd een naam. Ik vernoemde deze naar mijn klasgenoot.


Eenmaal thuis keek ik nog een aflvering van ‘Better call Saul’. Dit is een spin off van Breaking Bad. Hij is nog maar net begonnen, maar ik denk dat dit wel een toffe serie wordt. Ik keek de aflevering onder het genot van een beker straciatella kwark; mijn nieuwste verslaving.

WOENSDAG


Ik begon de dag weer met een heerlijk havermout-banaan ontbijtje.


Het zonnetje scheen gelukkig weer heerlijk, dus ik schoot gelijk foto’s voor het Benefit artikel.


Mijn hond genoot ook volop van het zonnetje!


Ik was zo slim om mijn tosti lunch aan te laten branden. Letterlijk het allermakkelijkste om te maken, way to go Loes. Hierna had ik rijles en die verliep helaas ook al niet al te soepel.

DONDERDAG


Mijn tweede rijles van die week ging gelukkig vele malen beter. Mijn instructeur rende even snel de mac binnen om een ontbijtje te halen, en ik werd getrakteerd op een kopje koffie. Topgast.


Na mijn rijles ging ik naar school, en toen ik thuis kwam ging ik weer hard aan de studie. Ik leerde voor mijn theorie examen. Ik had al aardig wat geleerd in de afgelopen week, maar ik was toch best nerveus.

VRIJDAG


Ik ontbeet met, jaja, havermout met banaan.


In de ochtend voorafgaand aan mijn examen stuurde mijn klasgenoot nog een beetje support mijn kant op, haha!


Helaas zakte ik voor mijn theorie examen. Ik had 1 foutje te veel. 1! Ach ja, mijn volgende examen is in ieder geval al geboekt. De rest van de dag zat ik op school.


‘S avonds ging ik sporten met mijn beste vriend Viktor, hééérlijk! Ik had de hele week elke avond thuis dan wel work outs gedaan, maar de sportschool is vele malen fijner.

ZATERDAG


Ik ontbeet samen met viktor en ik had dit zalige ontbijtje. Volgensmij, is mijn liefde voor banaan wel duidelijk geworden in deze post.


Ik was weer eens de hele dag aan het werk.


En na mijn werk ging ik met Viktor en Britt naar de sportschool. Hier waren we ongeveer tot half twaalf ’s nachts. Ik vind sporten rond dit tijdstip zoveel fijner! Laten we trouwens even doen alsof deze foto knijterscherp is, oké?


Vandaag ging ik aan het werk en hierna jankte ik, al danio etend, terwijl ik the vampire diaries keek.

En dit was mijn week alweer! De aankomende week heb ik vakantie, en ik heb voor de komende paar dagen al aardig wat leuke dingen op de planning staan. Iets met hamburgers, foto’s maken en cocktails.

3 gedachtes over “My week in pictures #3 | Een polonaise in de rij voor de kassa?

Geef een reactie

