Review | Benefit Roller Lash mascara

De benefit mascara familie kent niets dan succes verhalen. De ‘They’re Real’ mascara zorgt voor een volume waar je in verdwaald kan raken en de ‘Bad Gal Lash’ mascara voorziet je wimpers van een prachtig gitzwarte en volle laag voor een dramatisch effect.

Maar er is een nieuw familielid bijgekomen; de Roller Lash mascara. Drie keer raden wat deze mascara doet? Juist, ze zorgt voor gekrulde wimpers waar je ‘u’ tegen zegt. De mascara komt in een hele mooie gedetailleerde verpakking zoals we deze van Benefit gewend zijn.

Naast de verpakking is de huls van de mascara ook heel erg mooi. De bovenkant van de huls is geïnspireerd op haarrollers, een heel erg schattig detail van deze mooie huls.

Ik ben onwijs onder de indruk van deze mascara, kijk maar mee naar het prachtige resultaat!




Vooral bij de laatste foto kan je goed zien dat ze mijn wimpers echt krult. Ik heb dit nog nooit eerder zo mooi gezien bij een mascara die ik gebruikt heb. Mijn wimpers zijn nogal lang en zwaar, waardoor ze meestal gedurende de dag een beetje ‘slap’ worden. Met deze mascara blijven ze gedurende de dag mooi gekruld. Ik vind de formule ook erg prettig; mijn wimpers blijven soepel en worden niet keihard zoals nogal eens het geval is bij sommige mascara’s.


Het borsteltje is licht gebogen waardoor je gemakkelijk je wimpers ‘krult’ en lift. Hij pakt elk haartje mee en hij werkt heel erg fijn. In het borsteltje zit een nieuwe gepatenteerde technologie van Benefit verwerkt, namelijk de ‘Hook ’n Roll’. Dit houd in dat het borsteltje elk wimperhaartje vastgrijpt en op deze manier zorgt voor een prachtige krul en een mooie lift. De mascara belooft het effect tot zo’n 12 uur te behouden. Ik merkte dat mijn wimpers gedurende de dag wel iets inzakten, maar het effect verdween absoluut niet.


Kortom; I’m Hooked! Ik vind de Roller Lash mascara een hele mooie toevoeging aan de geweldige mascara familie van Benefit. De mascara zal vanaf 2 maart te koop zijn voor €25,-.

16 gedachtes over “Review | Benefit Roller Lash mascara

  1. Mooi effect inderdaad! Al moet ik wel toegeven dat ik stiekem meer naar je wenkbrauwen heb gekeken dan naar je wimpers, die zijn ook echt heel mooi gedaan! 😀

    Like

Geef een reactie

