My week in pictures #2 – Benefit event en opluchting

Wat ben ik blij dat deze week voorbij is! Ik had deze week mijn allerlaatste tentamen op vrijdag, en daar heb ik flink voor gebikkeld. Gelukkig heb ik tussen het leren door nog wel een aantal leuke dingen gedaan.

MAANDAG


Op maandag bleef ik een dagje thuis om te leren en een aantal foto’s te maken voor het artikel dat afgelopen donderdag online kwam (klik). En maar goed ook, want het ging die dag sneeuwen, en dat is een ramp in combinatie met het openbaar vervoer!

DINSDAG


Ik had die dag een gesprek op school dus ik ging netjes, maar wel fleurig gekleed naar school.


Onderweg ging deze rond in een groepsgesprek waar ik in zit. Elke dinsdag discussiëren ik en een paar klasgenoten in een groepsapp welk van de 2 dilemma’s van de ‘delimma op dinsdag’ beter is.


Ik leerde weer de hele dag op school samen met een klasgenoot en aan het einde van de dag besloten we onszelf te belonen met een Bruger King menu. I’m hooked!


Onderweg kwamen we deze zielige outdoor bioscoop nog tegen in de stad, even verderop stond er nog één die er net zo eenzaam en verlaten bij stond.

WOENSDAG


Op woensdag reisde ik samen met Anita en Josie af naar Amsterdam (met een flinke omleiding, thanks NS). Wij bezochten hier het pers event van Benefit!


Het was onwijs tof en gezellig! Later deze week komt er een artikel over online.


Weer terug in de trein met lieve anita.


Thuis kwam ik nog een beetje bij met wat Netflix in bed voor ik ging slapen.

DONDERDAG


Ik was bij Benefit bij de Brow Bar geweest. Dit is de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen heb laten waxen en ik ben zó blij met het resultaat!


Ik bikkelde weer met twee klasgenoten op school.


En één klasgenoot gaf ik nog wat extra support, wetenschappelijk bewezen dat het werkt guys! 😉


Aan het eind van de dag besloten we onszelf te belonen met een etentje van Popocapetl. Dit was zó lekker dat ik er de volgende dag nog steeds aan dacht haha! En ik nam sinds lange tijd weer eens een corona, zomer in een flesje!

VRIJDAG


Op vrijdag ging ik na mijn laatste tentamen van die week, gevolgd door mijn werk, eindelijk weer eens sporten samen met m’n beste buddy Viktor. Héérlijk na een weekje bijna alleen maar op schoolstoelen gezeten te hebben!

ZATERDAG

Zaterdagochtend ontbeet ik samen met Viktor en was ik de rest van de dag aan het werk. Aan het eind van de dag was ik gesloopt en dook ik gelijk m’n bed in.

ZONDAG

Op zondag ging ik wederom weer aan de arbeid, en toen ik klaar was heb ik denk ik wel zo’n 800 foto’s geschoten voor de artikelen van aankomende week, productief of wat?


En dit is momenteel mijn uitzicht. Ik zit op mijn laptop te bloggen terwijl ik de super goede film ‘Rise of the planet of the apes’ probeer te kijken. Ik zeg probeer, aangezien mijn hond de gehele tijd bedelend voor m’n neus hangt.

De aankomende week ga ik het wat rustiger aan doen aangezien ik merk dat de afgelopen twee weken z’n tol beginnen te eisen. Gelukkig heb ik maar 2 dagen school deze week, dus dat moet wel goed komen!

9 gedachtes over “My week in pictures #2 – Benefit event en opluchting

Geef een reactie

