Hoera! Mijn eigen domein!

Ik speelde al een tijdje met het idee om over te gaan naar mijn eigen domein, aangezien http://www.loesblogt.wordpress.com nogal een hele mond vol is.

Ik ben super blij en trots dat het me gelukt is om over te stappen naar http://www.loesblogt.nl! Ik zal binnenkort een winactie organiseren om het te vieren dus hou m’n site in de gaten ๐Ÿ˜‰

21 gedachtes over “Hoera! Mijn eigen domein!

  1. Wat leuk! Spannend hรจ, zo’n eigen domein! Ben ook onlangs overgestapt en dat was het beste wat ik kon doen op dat moment. Geen moment spijt gehad ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

