On it’s way from eBay!

Ik ben al jarenlang trouwe klant op eBay; sieraden, horloges, kleding, gadgets you name it! Ik vind het leuk om op zoek te gaan naar de pareltjes tussen de vele pagina’s troep.

Ik heb onlangs weer wat items besteld. Ik kan niet wachten tot ze binnen zijn, het voelt dan altijd een beetje als kerst. Meestal gaat er een geruime tijd overheen voordat het binnenkomt, en heb ik in de tussentijd alweer van alles besteld. Dus het blijft altijd een beetje een verassing.

$_12Ik draag niet zo vaak oorbellen, maar deze vond ik toch wel héél erg tof!
Ik bestelde ze hier voor €1,50.

$(KGrHqJ,!oQFG),iRKmGBR1j7T,URw~~60_57Voor mijn camera lenzen bestelde ik deze tissues. Misschien niet erg spannend, maar wel heel handig! Ik bestelde ze hier voor €0,90.

$_12Ik ben al máánden op zoek naar een perfecte en simpele triangle ketting. Dit zijn 2 losse en voor het luttele bedrag van €0,90 gooide ik ook deze in mijn elektronische winkelmandje. Ik bestelde ze hier.

$_12Deze tijdelijke glitter tattoo’s lijken me zo tof voor een feestje op een festival! Ik won deze met een veiling voor, ja alweer, maar €0,90!

$_57Dit is zeker weten het item waar ik het meest naar uit kijk. Ik kon hem nergens vinden in de winkel (hij is van de new look). Nadat ik hem voorbij zag komen op het eBay forum kon ik het niet weerstaan om de gok te wagen! Ik bestelde de sjaal hier voor €10,-.

Helaas staat de koers van de dollar nu erg hoog, normaal ben ik minder geld kwijt. Maar het is natuurlijk nog steeds 3 keer niets als je het vergelijkt met sommige winkelprijzen!

Koop jij wel eens wat op eBay?

8 gedachtes over “On it’s way from eBay!

  1. Leuke dingen! Ik ben nog niet zo een verslaafde haha. Mijn tante besteld wel is wat dingen voor me en op dit moment wacht ik op een RT kwasten setje 🙂

    Like

  2. Ik koop eigenlijk bijna nooit iets op eBay,
    maar ik kijk er wel dagelijks rond haha!
    Ben altijd bang dat het niet valt zoals ik wil ofzo.
    Heb wel een paar spullen gehaald waar ik mega blij mee ben!

    Like

Geef een reactie

