Sale shoplog

Ken je dat heerlijke gevoel? Dat je een winkel uitloopt met geweldige nieuwe spullen die je gevonden hebt als een naald in een hooiberg, en waarvan je portemonnee niet eens een traantje laat?

Dat gevoel had ik afgelopen week toen ik de H&M uitliep. Ik keek nog even om naar het geweldige ”SALE 2=1!” bord dat mij in eerste instantie naar binnen had gelokt, en liep snel door naar de metro voordat ik mijn portemonnee alsnog van streek zou maken.

DSC_0439.2Kijk nou wat een beauty!

DSC_0472 DSC_0468Dit prachtige fake fur jasje ging met mij mee naar huis. Ik wilde er al een hele tijd een, maar ik kon steeds maar niet hét jasje vinden. Of dat maakte ik mezelf wijs na het zien van sommige prijskaartjes. Hij is op het eerste gezicht zwart, maar er zit een hele mooie paars/rode gloed doorheen. Deze ga ik zeker dragen tijdens mijn eerstvolgende outfit of the day!

DSC_0458.2

DSC_0462

Ook deze toffe denim trui ging met mij mee. Ik zag hem een tijdje terug al hangen, maar toen vond ik hem toch net iets te duur.

Voor deze twee mooie items betaalde in nu in totaal maar €30! Het jasje was afgeprijsd van €60 naar €30 en de trui van €30 naar €15. H&M heeft nu tijdelijk een actie waarbij je het goedkoopste sale artikel van de 2 gratis krijgt, score!

Mijn blog heeft een lange tijd stilgelegen vanwege het feit dat mijn laptop kapot was. Ik heb nu gelukkig een nieuwe laptop, maar ik heb in de aankomende 2 weken tentamens dus ik ben bang dat ik nog niet heel erg actief zal zijn op mijn blog. Maar dat zien we vanzelf wel 😉

11 gedachtes over “Sale shoplog

Geef een reactie

