*WINACTIE!* Le volume de chanel mascara & L’oreal super liner!

Merry christmas! Het leek mij wel leuk om met mijn eerste winactie een beetje voor kerstvrouw te spelen.

De producten die je kunt winnen zijn absoluut twee favorieten van mij. Ik zei eerder in mijn willekeurige weetjes artikel al dat ik al jaren elke dag eyeliner draag. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel l’oreal super liners ik inmiddels versleten heb. Mijn favoriete mascara ‘le volume de Chanel’ maakt de look compleet!

IMG_20141223_140046Hoe kun je winnen?

– Volg mij via Bloglovin’
– Laat een comment achter op dit artikel
– Like dit artikel op bloglovin’

Wil je extra kans maken om te winnen?
– Volg me dan op Instagram en repost de bovenstaande foto (deze staat ook op mijn instagram account)

De winnaar maak ik over één week bekend!

Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne feestdagen hebben!

38 gedachtes over “*WINACTIE!* Le volume de chanel mascara & L’oreal super liner!

  1. Oh Chanel mascara! Zo fijn…heb nog nooit de volume versie gehad…ik doe graag mee! Ik zal de foto op IG op reposten en bloglovin is ook gebeurd! Check chek check…nu duimen!

    Like

  2. Wauw, wat een superleuke winactie!! Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte mascara en hoorde en las al heel veel goeds over deze! Wilde hem al lang eens uitproberen, maar hij is helaas nogal duur. Dus als ik hem zou winnen zou dat natuurlijk geweldig zijn! Ik doe heel graag mee en ga meteen alle stappen uitvoeren! 🙂

    Like

  3. Wauw wat een super leuke winactie. Fijn dat ik via een “spam je blog” artikel door heb geklikt naar jouw blog. Ik doe heel erg graag mee met deze winactie (logisch, wie niet?!). Ik volg je nu via Bloglovin en ik heb het artikel uiteraard ook een like gegeven. X Sara

    Like

  4. Heyhoi!

    Natuurlijk volg ik je op bloglovin’ en heb ik je artikel geliked.
    Ik zou graag mee willen doen aan je winactie.

    Gelukkig nieuwjaar iedereen!

    Like

  5. Oehhh wauw een super leuke winactie! Deze had ik even gemist! Ik had een keer zo’n tester van die Chanel mascara en toen was ik echt verliefd geworden, maar heb hem daarna niet gekocht omdat ie best wel prijzig is, maar hey, ik doe dus graag mee aan je winactie! Die eyeliner lijkt me ook super fijn! Liefs

    Like

  6. Aah wat een leuke winactie! Ik hoor altijd heel veel goede verhalen over de mascara, alleen ik heb er echt het geld niet voor over. 😉 Zou het graag willen winnen! Enne, wauw, wat blog jij goed! Je bent zo kort bezig en al zo snel zoveel volgers! Klein beetje jaloers hoor hihi. Liefs!

    Like

  7. O wauw, wat mooi! Echt een hele toffe actie! Ik heb normaal altijd budget mascara’s duurdere kan ik helaas vaak op het moment dat ik ze nodig heb niet kopen. Misschien moet ik dan ook maar eens kijken voor die eyeliner. Ik zou echt heel graag winnen. Ik volg je op bloglovin + artikel geliked (sandra9454)
    En nu duimen!
    En een gelukkig nieuw jaar!

    Like

  8. Wouw twee topproducten waar ik al heel lan benieuwd naar ben 😀 Ik draag bijna dagelijks mascara met eyeliner, dus ik doe mee!
    Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes!

    Like

  9. Ik geloof dat ik nog nét op tijd ben.. tenminste dat hoop en gok ik dan maar 😉 ik doe graag mee aan je winactie (dit lijken me té gekke producten!!) en volgde je al via Bloglovin’

    Like

  10. Oeh superleuk! Ik draag ook altijd eyeliner, die van miss sporty, maar ik wil ook wel eens een andere proberen, en deze klinkt fijn 😉 Let’s try. Ik volgde je trouwens al op bloglovin. xx

    Like

  11. Ooh, héél leuke giveaway! Ken je blog nog niet zo lang, maar ben tot zover al onder de indruk! Via Instagram ontdekt! 😉 Trouwens, die Chanel mascara wilde ik al zooo lang eens proberen, dus ‘fingers crossed’ dat we eens mogen winnen! 😉
    x

    Like

  12. Beeeeetje last-minute, maar ik ding graag nog mee naar deze prachtige prijs! Ik wens je ‘unne gooje roetsj’ en alvast al het best voor 2015 🙂 Liefs!

    Like

  13. Oh my! Beste mascara ever en was te laat voor de actie om een Back-up te kopen. Dus ik zou ‘m daarom heel graag winnen. De eyeliner lijkt me ook heel fijn om te proberen! Heb de verplichte dingen gedaan, en ga Instagram nu ook nog even doen (melissacharlottevg). Liefs, Melissa Charlotte

    Like

Geef een reactie

