Mac fashion revival dupe?

Veel meiden zullen deze situatie wel herkennen; je bent casual door je instagram aan het scrollen en dan, ineens.. bampoofpauw. Je ziet het. Je wilt het. En wel nu.

In dit geval ging het om een lipstick van Nicky Tutorials. Al snel kwam ik er met mijn inspector gadget skills achter dat het om de lipstick ‘fashion revival’ van Mac ging. Nog geen paar uur later stond ik in Rotterdam bij de Mac counter. Om vervolgens diep teleurgesteld te worden door een MUA die mij vertelde dat het om een uitverkochte limited edition ging.. Máár er was wel een manier om hem na te maken! Allereerst bracht zij de lipliner ‘Trust in red’ bij mij aan en daaroverheen de lipstick ‘Rebel’. Maar bij de gedachte van het aanschaffen van 2 Mac producten voor een liplook hoorde ik mijn portemonnee al huilen. Ik verliet de counter en gedurende de rest van de dag bleef ik de kleur maar bewonderen in de spiegel.

Deze foto plaatste ik kort na mijn bezoek aan de Mac counter op instagram.
Deze foto plaatste ik kort na mijn bezoek aan de Mac counter op instagram. Die kleurrr!

Later die avond, toen de beruchte lipcombi nog steeds door mijn hoofd spookte, bedacht ik me ineens; ik heb tig lipsticks en lipliners, dit kan ik toch zeker wel namaken met de producten die ik heb? Ik had er nog nooit eerder aan gedacht om een paarse lipstick over een rode lipliner heen te doen, maar why the fuck not?! LIFEHACK guys!

DSC_0251.2Dit is mijn basic everyday look, zonder iets op m’n lippen.

DSC_0427Eerst bracht ik de catrice long lastic lip pencil aan in de kleur ‘040 And the cherry on the top’.

DSC_0330.2En hier overheen bracht ik de revolution perfect lipstick van Flormar aan in de kleur ‘R09’,

DSC_0414.3En 1+1=….

DSC_0382.7Oké dus ik heb niet een dupe van Fashion revival van Mac gevonden, maar ik heb wel een lifehack ontdekt op het gebied van (paarse) lipstick! En deze koele paarse kleur zorgt er ook nog eens voor dat mijn tanden witter lijken, WIN!

Heb jij nog lifehacks op het gebied van make-up?

13 gedachtes over “Mac fashion revival dupe?

  1. Wauw dat lijkt echt vet veel op elkaar. Ik heb een winactie gehouden met deze lipstick. Ik baalde zo, want ik had de laatste te pakken. Dus ik kon er wel eentje weg geven, maar niet voor mezelf houden. Maar dit is een goed alternatief!

    Like

Geef een reactie

