IT-girl // Outfit of the day

Vorige week, toen het rond het vriespunt was en ik klappertandend op Rotterdam centraal stond, toen stond ik hier niet te wachten op de trein. Wiens warme coupé me zou opwarmen en waar ik lekker in zou kunnen zitten en wegsoezen van de warmte…

Welnee! Deze mafkees ging gewoon lekker outfitfoto’s maken met blogpartner in crime Anita(klik). Dit keer kozen wij weer voor een andere hotspot van Rotterdam, Rotterdam Centraal! Wij hebben nog mooi op deze locatie kunnen shooten voordat het gele gruwelijke ”kunstwerk” er zou komen te staan (Google en huiver, guys). Naarmate de tijd voorbijstreek en menig toerist foto’s van ons had gemaakt, werd het steeds moeilijker om de knop van mijn camera in te drukken doordat ze zo stijf werden van de kou. Gelukkig was het het allemaal waard want de resultaten zijn weer geweldig!

DSC_00694DSC_0190.5DSC_0109.3DSC_0133.4DSC_0126.6DSC_0174.7DSC_02068Jas – Primark, Broek – Mango, Flaphoed – H&M, Laarzen – van Haren, Tas – eBay, Ringen – Primark

11 gedachtes over “IT-girl // Outfit of the day

  1. Mooie foto’s van een erg mooie look! Persoonlijk vind ik dat de broek nog wat strakker zou mogen, maar dat is natuurlijk smaak 🙂 Die tas springt er zo wel lekker uit!

    Like

Geef een reactie

