Foto shoplog

Het is natuurlijk nooit slim om een winkel in te gaan waarvan je weet dat je nooit met lege handen naar huis gaat. Terwijl je eigenlijk minder geld uit moet geven vanwege de kerstdagen die eraan zitten te komen. Maarja, als je dan toch 2 tussenuren hebt en de desbetreffende winkel zit slechts enkele metrohaltes bij je school vandaan, dan is dit toch wel érrug aantrekkelijk.

Dus, ik ben gezwicht. Ik liep de primark binnen. En ik liep weer naar buiten met die irritante, totaal niet waterbestendige tas. Ik heb me gelukkig nog enigszins in kunnen houden.

DSC_0056.3 DSC_0065

Allereerst nam ik deze geweldige leather-look panterprint clutch mee voor het bizarre bedrag van €3,-. Alleen bij Primark jongens..

DSC_0097.7DSC_0113.3DSC_0125

Ook dit geweldige tasje ging met mij mee! Ik had nog geen perfect OOTD tasje, maar nu heb ik er in één klap 2, hoezee! Ik betaalde voor dit handige tasje slechts €10,-.

DSC_0143 DSC_0147Deze riem met studs ging ook met mij mee naar huis voor €3,-. Zoals mijn vrienden en ik altijd zeggen; ”Zonde van je geld als je het niet doet”.

DSC_0179.3 DSC_0188En last, but not least, ging deze basic zwarte trui ook mee voor €6,-.

Ik ben erg blij met mijn aankopen en ik heb me nog aardig goed ingehouden al zeg ik het zelf. Heb jij onlangs nog wat leuks gekocht?

12 gedachtes over “Foto shoplog

  1. Je hebt je inderdaad ingehouden 😉 Goed zo! Ik probeer de stad zoveel mogelijk te vermijden vanwege het “dure-maand-fenomeen”. Mja, best lastig aangezien ik ook cadeaus moet scoren. De ene aanbieding na de andere wordt je om de oren gesmeten, zeg daar maar eens ‘Nee’ tegen. Lastig! Ik vind die clutch wel echt heel leuk. Al moet ik zeggen dat ik niet vaak clutches (?) gebruik.. Anyway, leuke spullen hihi!

    Like

  2. Lang geleden dat ik bij de Primark ben geweest maar dat zwarte tasje is leuk! Meestal is het zo druk dat ik alleen maar een paar sokken koop en snel weer naar buiten wil.

    Like

  3. Wauw, vooral dat tweede tasje vind ik prachtig! Ik wil NU weer snel naar de Primark, haha. Ik heb altijd dat als ik er net geweest ben op andere blogs zie wat voor dingen mensen hebben gekocht waardoor ik eigenlijk gelijk weer terug wil gaan, haha.
    Liefs,

    Like

Geef een reactie

