Willekeurige weetjes

Om iets meer over mezelf te vertellen, presenteer ik u ”willekeurige weetjes”. Een serie van 21 willekeurige weetjes over mij. FEEST. Oké, here goes.

1. Ik woon in Hellevoetsluis. Ik hoor je al denken, ”huh, waar ligt dat?”. Een takke eind weg, dat kan ik je in ieder geval vertellen.

2. Wij hebben hier thuis vijf konijnen.

3. Dat waren er eerst 2. Blijkbaar waren dat toch geen twee vrouwtjes.

4. Ik ben compleet motorisch gestoord als het op sporten aankomt. Ik presteerde het vroeger om na drie jaar op gymnastiek gezeten te hebben, nog steeds geen handstand te kunnen.

5. Ik heb 6 analoge camera’s die ik alleen gebruik voor de sier, omdat ik geen idee heb hoe je zo’n ding gebruikt.

6. Ik heb sinds afgelopen zomer een tattoo van een zwaluw naast mn heup.

tattoo7. Ik heb 5 jaar nagedacht of ik hem wel wilde laten zetten, omdat zwaluwen toch wel een heel dik tumblr cliché zijn. #YOLO.

8. Ik ben momenteel bezig met mijn rijbewijs en tot mijn grote teleurstelling ben ik geen natuurtalent achter het stuur.

9. Ik word echt intens gelukkig van Mona pudding.

10. Ik sta achter de service balie bij de Albert Heijn. Ik werk hier nu iets meer dan 3 jaar met ontzettend leuke collega’s.

11. Ik ben de koningin van studieontwijkendgedrag. Wanneer ik de volgende dag een tentamen heb, dan is de dag ervoor mijn kamer volledig opgeruimd, mijn kast opnieuw ingedeeld en heb ik die dag zeker zo’n 50 keer instagram en facebook gerefresht.

12. In de zomer is mijn favoriete bezigheid het bezoeken van festivals.TIKTAK13. Ik ben van plan om volgend jaar op buitenlandstage te gaan, in Istanbul.

14. Ik ga in ieder geval in maart op studiereis naar Istanbul.

15. Ik ben zwaar verslaafd aan burt’s bees lippenbalsem.

16. Ik kan úúren photoshoppen en helemaal de tijd vergeten.

17. Koffie. Bij voorkeur in grote hoeveelheden.

18. Ik heb een hond genaamd Kootyah (=hongaars voor hond) die wij hebben ‘gered’ uit Roemenië.

Kootyah19. Mijn fatboy fungeert als een soort kledingrek.

20. Ik krijg kippenvel als ik een watje uit elkaar trek. Ik krijg zelfs kippenvel nu ik erover schrijf, brr..

21. Ik draag elke dag een winged eyeliner. Ik kan niet eens meer tellen hoeveel jaar ik dat al doe.

En dat waren ze! Wat is een willekeurig weetje over jou?

5 gedachtes over “Willekeurige weetjes

  1. Wat een super leuk artikel! Ik ontdek je blog net pas, maar wat een heerlijke schrijfstijl heb jij! Ik wil ook super graag een tattoo van een zwaluw maar dan bij mn schouderblad, hier zit ik dus ook al echt 2 jaar over na te denken haha… En wat een super leuke naam voor je hond! Mijn hind heet Mila 🙂 Liefs

    Like

Geef een reactie

