Loes blogt

Na jarenlang gelurkt te hebben bij anderen, waag ik nu zelf ook maar eens een poging aan bloggen.

DSC_0285.5Na jarenlang gelurkt te hebben bij anderen, waag ik nu zelf ook maar eens een poging aan bloggen. Mijn naam is Anneloes aka Loes. Ik ben 20 jaar oud en zit in mijn tweede jaar van de opleiding commerciële economie in Rotterdam. Ik houd van rommelen met camera’s en photoshop en ik ben hier nu zo’n 6 jaar mee bezig. Mijn doel met deze blog is dan ook voornamelijk een platform creëren waarop ik mijn foto’s kwijt kan. Vroeger deed ik dit altijd op flickr, maar ik wil meer delen dan alleen foto’s. Ik wil mijn eigen stukje internet waar ik op kan gooien wat ik wil. Mijn interesses liggen bij zowel beauty-, lifestyle-, fashion- als fotografieblogs dus ik doe gewoon lekker van alles wat, omdat het kan.

3 gedachtes over “Loes blogt

  1. Wat een super leuke blog al om te zien. Wij zijn ook net begonnen met een blog, ook erg lang tegenaan gehikt, en gewoon op een dag begonnen. Rond de zelfde tijd dus. Grappig. Veel succes en wie weet komen we je een keer tegen?!

    Like

Geef een reactie

